WYSYŁKA I DOSTAWA
1. Jakie są koszty wysyłki zamówienia?
2. Kiedy przysługuje mi darmowa dostawa?
3. Jakie firmy kurierskie mam do wyboru?
4. Ile wynosi czas dostawy?
5. Dlaczego tak długo czeka się na dostawę niektórych mebli? Od czego to zależy?
W ofercie sklepu internetowego Novodom można znaleźć nie tylko meble importowane, ale też produkowane na terenie Polski. Są to zarówno produkty dostępne z wysyłką w 24h, jak i o wydłużonym terminie realizacji – dokładna informacja o dostępności zawsze jest widoczna w karcie danego produktu. Dokładamy wszelkich starań i robimy, co w naszej mocy, aby jak największa część naszego asortymentu była dostępna od ręki. Współpracujemy z najlepszymi producentami i firmami kurierskimi, w celu zapewnienia różnorodnej oferty, najwyższych standardów obsługi i jak najszybszej dostawy produktów.
Czas dostawy poszczególnych produktów może jednak różnić się, w zależności od ich specyfiki, rodzajów materiałów, zastosowanych metod produkcji czy sposobu wysyłki (np. meble fabrycznie złożone). Niektóre meble są produkowane pod zamówienie, co może wydłużać proces realizacji. Na łączny czas obsługi zamówienia wpływ może mieć również lokalizacja magazynu producenta, z którego realizowane są wysyłki do miejsca wskazanego przez klienta.
6. Czy mogę odebrać zakupione produkty osobiście?
7. Czy jest możliwość wyboru terminu dostawy?
8. Na czym polega i ile kosztuje dostawa z wniesieiem?
Usługa dostawy z wniesieniem polega na dostarczeniu przez firmę kurierską zamówionych produktów do miejsca wskazanego przez klienta, np. do domu, biura lub konkretnego pomieszczenia, niezależnie od tego, na którym piętrze znajduje się mieszkanie / biuro, jak długi dystans trzeba pokonać schodami lub czy w budynku znajdują się winda. Co ważne, usługa wniesienia paczki, nie obejmuje montażu i odbioru starych mebli, na miejsce których zostały zamówione nowe. Opcja dostawy z wniesieniem doskonale sprawdza się w przypadku produktów gabarytowych, posiadających dużą wagę i niestandardowe wymiary. Musisz jednak pamiętać, że w przypadku wyboru takiej usługi, czas realizacji i dostawy zamówienia, zostanie wydłużony o 1 dzień roboczy.
9. Produkty dotarły uszkodzone / zamówienie jest niekompletne – co zrobić?
10. Paczka jest zniszczona lub uszkodzona na zewnątrz - jak postąpić w takiej sytuacji?
11. Czy kurier podczas doręczenia uszkodzonej przesyłki może odmówić spisania protokołu szkody?
REKLAMACJA / GWARANCJA / RĘKOJMIA
1. Jak długo przysługuje mi gwarancja za zakupiony towar?
2. Jak złożyć reklamację na zakupiony produkt?
3. Ile trwa obsługa zgłoszenia reklamacyjnego?
4. Jak wygląda proces obsługi reklamacji/gwarancji?
5. Czym różni się gwarancja od reklamacji?
6. Na czym polega rękojmia?
7. Czym różni się reklamacja od rękojmi?
8. Gdzie znajdę informację o warunkach reklamacji i gwarancji?
9. Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zgłoszenia reklamacji / rękojmi / gwarancji?
10. Czy kurier może odmówić przyjęcia paczki reklamacyjnej / gwarancyjnej?
ZWROT I WYMIANA PRODUKTÓW
1. Ile czasu przysługuje mi na zwrot produktów?
2. Jak mogę dokonać zwrotu?
- Telefonicznie: 515 639 067 (pon-pt: 7-17, sb-nd: 9-17)
- E-mailowo: biuro@novodom.pl
- Listownie – na adres Biura Obsługi Klienta:
Novodom Sp. z o.o.
ul. Jana Kilińskiego 35B
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
3. Czy każdy produkt podlega możliwości zwrotu?
- logując się na indywidualne konto klienta,
- mailowo,
- wpisując numer zamówienia do dostępnej na stronie internetowej wyszukiwarki zamówień,
- telefonicznie,
- listownie.
4. W jaki sposób i kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty?
5.Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zgłoszenia zwrotu / wymiany produktów?
UŻYTKOWANIE MEBLI
1. Meble są dostarczane w całości czy do samodzielnego montażu?
2. Dlaczego kolor produktu różni się od koloru przedstawionego na zdjęciu?
3. Czy meble w sklepie stacjonarnym różnią się od tych dostępnych w Internecie?
4. Czy meble dostępne w ofercie Novodom są ekologiczne i posiadają certyfikaty?
WYBÓR MEBLI
1. Czy w sklepie Novodom są dostępne meble na wymiar?
2. Co to znaczy, że narożnik jest prawostronny/lewostronny (L-kształtny)?
3. Co to znaczy, że narożnik jest uniwersalny lub symetryczny (U-kształtny)
4. Jak dopasować ergonomiczny fotel do biurka?
Na co warto zwrócić uwagę? Siedzisko musi posiadać 40-50 cm wysokości, 40-50 cm głębokości i spadek w zakresie 3-5 stopni względem oparcia oraz obejmować 2/3 lub ¾ długości ud, z zachowaniem 2 cm odstępu pomiędzy częścią podkolanową, a krawędzią siedziska. Oparcie z kolei, powinno być wyprofilowane w części lędźwiowej kręgosłupa i odchylone do tyłu o około 10-15 stopni.
Fotel do biurka należy dopasować indywidualnie, do wieku i wzrostu użytkownika:
ROZMIAR KRZESŁA | WZROST | WYSOKOŚĆ BLATU BIURKA |
Rozmiar 1 | 93-116 cm | 46 cm |
Rozmiar 2 | 108-121 cm | 53 cm |
Rozmiar 3 | 119-142 cm | 59 cm |
Rozmiar 4 | 133-159 cm | 64 cm |
Rozmiar 5 | 146-176,5 cm | 71 cm |
Rozmiar 6 | 159-188 cm | 76 cm |
Rozmiar 7 | +180 cm | 75-82 cm |