biuro@novodom.pl

515 639 067

Promocje
Regał młodzieżowy Happy 03 ML Meble
Regał młodzieżowy Happy 03 ML Meble
355,00 zł 309,00 zł
szt.
Regał 1-drzwiowy z szufladą Happy 04 ML Meble
Regał 1-drzwiowy z szufladą Happy 04 ML Meble
515,00 zł 449,00 zł
szt.
Regał 2-drzwiowy niski Happy 05 ML Meble
Regał 2-drzwiowy niski Happy 05 ML Meble
629,00 zł 549,00 zł
szt.
Komoda młodzieżowa Happy 06 ML Meble
Komoda młodzieżowa Happy 06 ML Meble
599,00 zł 519,00 zł
szt.
Komoda młodzieżowa Happy 07 ML Meble
Komoda młodzieżowa Happy 07 ML Meble
415,00 zł 359,00 zł
szt.
Biurko młodzieżowe Happy 08 ML Meble
Biurko młodzieżowe Happy 08 ML Meble
415,00 zł 359,00 zł
szt.
Nowoczesna półka Happy 09 ML Meble
Nowoczesna półka Happy 09 ML Meble
139,00 zł 119,00 zł
szt.
Prostokątna półka Happy 10 ML Meble
Prostokątna półka Happy 10 ML Meble
69,00 zł 59,00 zł
szt.
Łóżko młodzieżowe Happy 11 ML Meble
Łóżko młodzieżowe Happy 11 ML Meble
689,00 zł 599,00 zł
szt.
Szafa narożna młodzieżowa Happy 01 ML Meble
Szafa narożna młodzieżowa Happy 01 ML Meble
779,00 zł 679,00 zł
szt.
Szafa młodzieżowa Happy 02 ML Meble
Szafa młodzieżowa Happy 02 ML Meble
789,00 zł 689,00 zł
szt.
KONTAKT

Tel: 515 639 067

Pon - Piątek

8.00 - 16.00

E-mail: biuro@novodom.pl

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

   Trudno jest znaleźć odpowiedzi na wszystkie pytania.. ale na większość można! Jeśli masz pytania dotyczące zamówienia, skontaktuj się z naszym doradcą pod nr tel: 515 639 067.

 

 

Czy kupowanie na novodom.pl jest bezpieczne?

Bardzo bezpieczne. Posiadamy certyfikat SSL. Jest dla nas niezwykle ważne aby zakupów na naszym portalu dokonywali Państwo z pełnym zaufaniem. Właśnie dlatego inwestujemy w bezpieczne formy płatności, ochronę danych osobowych oraz całego procesu zakupowego.

 

Czy mogę wprowadzać zmiany w moim zamówieniu?

Wszyscy czasem zmieniamy zdanie. Jeżeli chcesz dokonać zmian w zamówieniu, wyślij do nas e-mail lub zadzwoń pod numer 515 639 067, aby uzyska pomoc. Należy pamiętać, że zmiana zamówienia może opóźnić dostawę oraz zmienić cenę. Zmian dokonywać można jedynie przed wysyłką towaru. Prosimy zapoznać się z informacjami w zakładce Odstąpienie od umowy.

 

Jaka jest dostępność wybranego produktu?

Na każdej karcie produktu znajduje się informacja o aktualnym czasie dostawy. Pamiętaj, że te informacje mogą się zmieniać codziennie. Sklep NOVO DOM nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawach, wynikające z przyczyn niezależnych od nas.

 

Co się dzieje z moim zamówieniem?

Po zatwierdzeniu zamówienia wysyłamy wiadomość e-mail z linkiem gdzie można śledzić krok po kroku status zamówienia, jak również znajduje się tam droga wysyłki zakupionych przedmiotów. 

 

Czy można negocjować ceny?

Gwarantujemy najlepsze ceny! Jeśli znajdziesz ten sam produkt w niższej cenie, najpierw upewnij się czy produkt: jest identyczny, jest nowy, cena zawiera VAT, całkowita suma płatności uwzględniająca dostawę i formę płatności jest taka sama. Następnie skontaktuj się z nami pod nr 515 639 067 lub mailowo na biuro@novodom.pl, aby ustalić ostateczną cenę zakupu.                                                      

 

Co jeśli moje zamówienie się opóźni?

Proszę się nie martwić. Powiadomimy Cię od razu, jeśli przewidywany czas dostawy ulegnie zmianie. Oczywiście pewne opóźnienia są poza naszą kontrolą, ale jeśli do tego dojdzie, dołożymy wszelkich starań, aby informować Cię na bieżąco. W przypadku jakichkolwiek problemów z dostawą, napisz do nas lub skontaktuj się telefonicznie pod nr 515 639 067, aby uzyskać dalszą pomoc.

 

Jakie są formy płatności?

Płatności można dokonać:

  • przelewem natychmiastowym
  • przelewem tradycyjnym
  • za pobraniem u kuriera
  • poprzez raty mBank
  • BLIKIEM
  • Google Pay

 

Ile mam czasu na zwrot przesyłki i kto pokrywa koszty?

Ustawowo jest 14 dni na odstąpienie od umowy i kolejne 14 dni na zwrot towaru. My jednak wydłużamy ten czas do 30 dni. Koszt wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący. 

Co jeśli towar przyjdzie uszkodzony?

Wówczas należy zgłosić do nas reklamację, na adres biuro@novodom.pl wraz z opisem uszkodzeń, zdjęciami i formularzem szkody sporządzonym z kurierem. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl