biuro@novodom.pl

515 639 067

Promocje
Witryna lite drewno Avignon 10
Witryna lite drewno Avignon 10
1 999,00 zł 1 699,15 zł
szt.
Witryna lite drewno Avignon 11
Witryna lite drewno Avignon 11
1 999,00 zł 1 699,15 zł
szt.
Witryna lite drewno Avignon 12
Witryna lite drewno Avignon 12
2 669,00 zł 2 268,65 zł
szt.
Witryna lite drewno Avignon 15
Witryna lite drewno Avignon 15
1 999,00 zł 1 699,15 zł
szt.
Szafka RTV 2-drzwiowa lite drewno Avignon 24
Szafka RTV 2-drzwiowa lite drewno Avignon 24
1 555,00 zł 1 321,75 zł
szt.
Półka wisząca lite drewno Avignon 34
Półka wisząca lite drewno Avignon 34
425,00 zł 361,25 zł
szt.
Półka wisząca lite drewno Avignon 35
Półka wisząca lite drewno Avignon 35
515,00 zł 437,75 zł
szt.
Stół rozsuwany 160 - 210 cm lite drewno Avignon 39
Stół rozsuwany 160 - 210 cm lite drewno Avignon 39
2 249,00 zł 1 911,65 zł
szt.
Stół rozsuwany 140-200 cm lite drewno Avignon 40
Stół rozsuwany 140-200 cm lite drewno Avignon 40
1 945,00 zł 1 653,25 zł
szt.
Ława Stolik Okolicznościowy lite drewno Avignon 41
Ława Stolik Okolicznościowy lite drewno Avignon 41
1 125,00 zł 956,25 zł
szt.
Komoda 4-drzwiowa z szufladami lite drewno Avignon 45
Komoda 4-drzwiowa z szufladami lite drewno Avignon 45
2 929,00 zł 2 489,65 zł
szt.
Komoda 2-drzwiowa z szufladami lite drewno Avignon 49
Komoda 2-drzwiowa z szufladami lite drewno Avignon 49
1 875,00 zł 1 593,75 zł
szt.
KONTAKT

Tel: 515 639 067

Pon - Piątek

8.00 - 16.00

E-mail: biuro@novodom.pl

Gwarancja i reklamacje

Wszystkie produkty oferowane przez novodom.pl objęte są 2 letnią gwarancją producenta.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład pisemnie na adres: ul. Kilińskiego 35B, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@novodom.pl

Zaleca się Klientowi wysłanie zdjęcia dokumentującego wadę, podpisanego protokołu szkody oraz podanie w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 

 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

 

 

 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl