biuro@novodom.pl

515 639 067

Promocje
Szafa narożna młodzieżowa Happy 01 ML Meble
Szafa narożna młodzieżowa Happy 01 ML Meble
779,00 zł 679,00 zł
szt.
Szafa młodzieżowa Happy 02 ML Meble
Szafa młodzieżowa Happy 02 ML Meble
789,00 zł 689,00 zł
szt.
Regał młodzieżowy Happy 03 ML Meble
Regał młodzieżowy Happy 03 ML Meble
355,00 zł 309,00 zł
szt.
Regał 1-drzwiowy z szufladą Happy 04 ML Meble
Regał 1-drzwiowy z szufladą Happy 04 ML Meble
515,00 zł 449,00 zł
szt.
Regał 2-drzwiowy niski Happy 05 ML Meble
Regał 2-drzwiowy niski Happy 05 ML Meble
629,00 zł 549,00 zł
szt.
Komoda młodzieżowa Happy 06 ML Meble
Komoda młodzieżowa Happy 06 ML Meble
599,00 zł 519,00 zł
szt.
Komoda młodzieżowa Happy 07 ML Meble
Komoda młodzieżowa Happy 07 ML Meble
415,00 zł 359,00 zł
szt.
Biurko młodzieżowe Happy 08 ML Meble
Biurko młodzieżowe Happy 08 ML Meble
415,00 zł 359,00 zł
szt.
Nowoczesna półka Happy 09 ML Meble
Nowoczesna półka Happy 09 ML Meble
139,00 zł 119,00 zł
szt.
Prostokątna półka Happy 10 ML Meble
Prostokątna półka Happy 10 ML Meble
69,00 zł 59,00 zł
szt.
Łóżko młodzieżowe Happy 11 ML Meble
Łóżko młodzieżowe Happy 11 ML Meble
689,00 zł 599,00 zł
szt.
KONTAKT

Tel: 515 639 067

Pon - Piątek

8.00 - 16.00

E-mail: biuro@novodom.pl

Gwarancja i reklamacje

Wszystkie produkty oferowane przez novodom.pl objęte są 2 letnią gwarancją producenta.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład pisemnie na adres: ul. Kilińskiego 35B, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@novodom.pl

Zaleca się Klientowi wysłanie zdjęcia dokumentującego wadę, podpisanego protokołu szkody oraz podanie w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 

 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

 

 

 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl