biuro@novodom.pl

515 639 067

Promocje
Szafa 2-drzwiowa Azuro 01
Szafa 2-drzwiowa Azuro 01
809,00 zł 657,72 zł
szt.
Bieliźniarka Azuro 02
Bieliźniarka Azuro 02
499,00 zł 405,69 zł
szt.
Regał 1-drzwiowy witryna Azuro 03
Regał 1-drzwiowy witryna Azuro 03
659,00 zł 535,77 zł
szt.
Regał 2-drzwiowy witryna Azuro 04
Regał 2-drzwiowy witryna Azuro 04
839,00 zł 682,11 zł
szt.
Szafka 2-drzwiowa Azuro 05
Szafka 2-drzwiowa Azuro 05
399,00 zł 324,39 zł
szt.
Komoda 1-drzwiowa z szufladami Azuro 06
Komoda 1-drzwiowa z szufladami Azuro 06
649,00 zł 527,64 zł
szt.
Szafka RTV szeroka Azuro 07
Szafka RTV szeroka Azuro 07
459,00 zł 373,17 zł
szt.
Półka wisząca Azuro 08
Półka wisząca Azuro 08
129,00 zł 104,88 zł
szt.
Stolik okolicznościowy ława Azuro 09
Stolik okolicznościowy ława Azuro 09
369,00 zł 300,00 zł
szt.
Półka wisząca lite drewno Avignon 35
Półka wisząca lite drewno Avignon 35
515,00 zł 463,50 zł
szt.
Stolik okolicznościowy ława drewniana Locarno 41
Stolik okolicznościowy ława drewniana Locarno 41
1 159,00 zł 1 043,10 zł
szt.
Szafka RTV drewniana Mosaic 24
Szafka RTV drewniana Mosaic 24
1 079,00 zł 971,10 zł
szt.
KONTAKT

Tel: 515 639 067

Pon - Piątek

8.00 - 16.00

E-mail: biuro@novodom.pl

Gwarancja i reklamacje

Wszystkie produkty oferowane przez novodom.pl objęte są 2 letnią gwarancją producenta.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład pisemnie na adres: ul. Kilińskiego 35B, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@novodom.pl

Zaleca się Klientowi wysłanie zdjęcia dokumentującego wadę, podpisanego protokołu szkody oraz podanie w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 

 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

 

 

 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl